Webmaster's Woes

1.6.07

... and the list goes... on and on and on and on...

Mnogokrat dobim občutek, da me ljudje ne marajo. Kot najpomembnejša oseba v Univerzumu imam svoja pričakovanja, katera naj bi drugi ljudje bili dolžni izpolnjevati, in če ne gre vse po mojih željah se počutim prevaranega, v želodcu pa se pojavi žareča krogla besa in bolečine. Pojavijo se vprašanja "Zakaj mi to počnejo?", "S čim sem se jim zameril?", "WWJD?" ipd.
Sem namreč zelo občutljiv osebek, ki bi ga nasploh vsi morali imeti radi in mu iti na roko, pa se vseeno zgodi, da kdaj temu ni tako. Danes je naprimer to storil nekdo, ki prijavlja ljudi na Blogres, saj me ni dodal na seznam prijavljenih blogerjev.
Kljub ponovni prijavi se na seznamu še vedno nisem znašel in zato sedaj patetično tarnam nad v nebo vpijočo krivico, ki se mi godi.

Mimogrede naj omenim še, da ste me s svojimi 800+ obiski v teh nekaj letih, kar imam blog popolnoma razočarali in da resno razmišljam, če ste sploh vredni mojega pisanja. Srčno upam, da bo sprememnjen jezik pisanja vplival na vaš čut za dostojnost in da mi boste namenili spoštovanje in pozornost, ki si ju nedvomno zaslužim.

Oznake: , , ,

4 Comments:

  • Iiiiiii! A si spet oživel?!

    Suprduprnajbolš :D

    Jst sm tut prjavljena na Blogres, mogoče se pa vidva ...

    By Blogger Nina, at 15:11  

  • Jup, sm razmišljov, da mam z temi tehničnimi problemi že čist preveč dela, pa premalkrat me razjezijo, da bi clo pisov o njih, tko da sm reku, da bom probov mal na svojem literarnem stilu delat rajš, tko kot ostali blogerji - pade na pamet pa napišeš.

    Drugač pa blogos mi je poslov mejl, da sicer mam blog ampak ker že tok časa nism nič napisal mi ne morejo zaenkrat potrdit prijave, saj majo že ful prijavljenih. Še Jaškota bi lahk spravla, da pride?

    By Blogger Spiko, at 15:17  

  • Jaaaaaaa ...

    Sam je on tut neki lenoba lena zadnji mesec ... Da se ni po teb vrgu?

    By Blogger Nina, at 15:24  

  • evo mene!

    By Blogger Unknown, at 19:59  

Objavite komentar

<< Home