Webmaster's Woes

12.9.07

Vozniški izpit

Polona vztraja, da moram narediti vozniški izpit. Ni edina. Tudi brat in še marsikdo mi pravi, da brez izpita danes ne moreš. Ne verjamem jim čisto, a Poloni na ljubo ga bom vseno naredil, saj pravi, da ji je po nekaterih cestah, ki vodijo do mojih priljubljenih destinacij (Lošinj) zelo težko voziti. Med prvimi potmi, ki jih nameravam opraviti je pot, za katero sem zelo začuden da sploh obstaja: direktna (lol) povezava Tržič - Jezersko. Ne verjamete? Začnete tu , končate pa tu... Druga je Bohinj->Šk.Loka, pa še kakšna bizarna se najde.

Avtomobile bi bilo po mojem treba prepovedati in mislim, da vaši razlogi proti niso vredni piškavega oreha. Sam bi promet po mestih uredil z javnim prevozom, daljše razdalje pa premostil z vlaki ali naprednimi pomičnimi trakovi.

Avtomobili pretirano obremenjujejo okolje ter obilno prispevajo k smrti ljudi in živali. Res je, da pomagajo premostiti razdalje, a če avtomobilov ne bi bilo, bi pač razvili in uporabljali bolj primerne oblike prevoza. Marsikomu je avto tudi samo duševna bergla s katero se tolaži, da on je pa ja kul, ker ima tak dober avto, pa da ga lahko tako hitro in sposobno navira po cesti, pa še ljudje se ga končno bojijo (pešci).

2 Comments:

  • :)

    Bohinj - Škofja Loka - nič lažjega kot to :D

    javni prevoz bi pa jaz z veseljem uporabljala, če to ne bi pomenilo, da za čakanje na povezave porabim več časa, kot se dejansko vozim (poskusi priti iz Ljubljane v Kranj dopoldne). da ne omenjam dejstva, da se mi cenovno bolj splača iti z avtom kot z avtobusom (ki vozi nekoliko pogosteje) ...

    By Blogger Nina, at 14:03  

  • Edinič, ko sem P. naštimal, da greva tam, sva zaradi nesplužene ceste (no, kdo bi morda trdil, da je bila splužena, a se nama ni dajalo verig gor...) raje obrnila, tako da ne vem, kako izgleda...

    Glede javnega transporta se pa strinjam, da je pri nas obupen... Že to, da med 6:45 in 9:30 ne vozi noben regionalen vlak lj-kr, v drugo smer pa še malo dlje noben marsikaj pove. Slovenija je ravno prav velika za en sistem podzemne železnice :D

    By Blogger Spiko, at 14:28  

Objavite komentar

<< Home